duminică, 15 mai 2011

Gegen die Wand


Repede, repede! Ma ridic, ma scutur, oftez putin autoincurajator. Imi scutur gleznele si incheieturile de la maini, imi trosnesc putin gatul. O mica incalzire nu strica.
Incepem! Alerg usor in cerc. Ma tot gandesc si incerc sa-mi modific planul. Creste pulsul, incep sa am emotii. Alerg pe loc.
Gata? Da! Start! Fug cat de repede pot. Incep sa ma doara muschii de la picioare si respir cam atipic. Accelerez. Capul inainte. Si zidul din fata mea nu dispare.
Trosc! Sunt pe jos in praf, cazuta pe spate. Imi pun mana la cap: inca un cucui. Sa-mi trag sufletul! Seamana cu datile trecute, doar ca e putin altfel. Deja am mai amortit, m-am imunizat, am imbatranit, m-am calit. Ce rost mai are sa scriu despre asta?
Repede, repede! Ma ridic, ma scutur, oftez putin autoincurajator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu