vineri, 23 iulie 2010

Si vara asta e buna (pentru mine)

Ma simt ca o melodie Vama Veche, sau ca o zi de mai din liceu; ca o repetitie la teatru pentru copii urmata de o mica bauta acompaniata de doua chitari.

Pana la urma lucrurile se aseaza din nou. Nu stiu
daca o zic suficient, dar eu sunt foarte norocoasa! Si.. sa nu te lauzi niciodata cu fericirea ta unui om mai putin fericit. Nu prea imi pasa momentan! Iubesc tot, si va iubesc pe voi! Nu mai e o vara amortita. E o vara vie si plina. Sunt aici!

Mi-as imbratisa fiecare prieten in parte si i-asi spune amanuntit cat de mult inseamna pentru mine (daca asta nu ar fi considetat gay ;) ).

Si am nevoie de asa de putin: o baie cu spuma si doua beri cu CINEVA. Ce stupid pare sa nu te poti trezi cand esti treaza.

Blogul asta aluneca incet incet spre nefiinta, pentru ca suntem in vacantza, si nu doar fizic, ci spiritual. Toata lumea doarme. Eu momentan sunt treaza. In sabii sa ne duelam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu