vineri, 12 septembrie 2008

Amintiri din copilarie: 69

Ce titlu... insitgator.
Cand eram mai spre copilarie (nu stiu exact cat de demult...) am auzit de 69. De fapt, a fost o invazie de 69: toata lumea avea nick cu 69 pe mirc, eram suficient de mare ca sa aud bancuri cu 69, 69, 69, 69...
Ok. Stiam ca 69 e o pozitie... dar care?
Dupa indelungi meditatii, reconstituiri a tuturor glumelor pe tema, arderi serioase de neuroni, m-am hotarat! O sa intreb gashca! Dar cum? O sa rada de mine! Cu siguranta! Nu conteaza! 69 e mai important! (no comment) Fie! Trebuia sa- mi incerc norocul.
Alea iacta est!
- Mai [...] cum e 69?
ha ha ha ha ha, raspunse corul antic.
- Da, ha ha! Radeti cat va trebuie si raspundeti va rog la intrebare.
ha ha ha ha ha
- Cum, nu stii ce e 69?
- Nu. Adica nu chiar...
- Naspa mai, cum sa nu stii...
- Nu stiu si gata! Voi sunteti prietenele mele. Nu mai randeti si ziceti!
- AAA.....
- Nu va fie rusine. Sunt suficient de mare (ya!)
- Poi,.. stii... eu nu stiu.
ha ha haha ha ha, restul corului
- De fapt, nici eu nu stiu
[...]
Din 6 nu stia nici una.
Ceva trebuia facut.
Deveneam cea mai ratata gashca din oras. (wtf!)
Problema devenise de interes larg!
Bun. Planul era simplu: Mergem prin oras si intrebam ce cunoscuti vedem.
Zis si facut.
Ne intalnim cu primul om
- [...] 69?
- ha ha ha ha!
- ....
- stii.... de fapt.. nu stiu
Din 20-30 de viitori adolescenti pe care i-am somat in cautarea noastra ... filosofica, nici unul nu stia. Halal generatie. :)
Pana la urma, cand deja pierdusem orice nadejde, aparu el! Printul! (nu mai stiu exact cine era, dar mi-a schimbat viata).
Il vedem, punem intrebarea, fara nadejde in suflet, si...
- Mai, e ca pozitia aia clasica, da invers.
- Serios?
- Da!
- Doar atat? (copchii)
- ... da...
Multumim indelung si mergem mai departe, cand o voce din grup rupe tacerea:
- Mai, invers, invers, dar cum invers?
ta da da dam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu