miercuri, 28 aprilie 2010

Homework: intim

Relatia mea cu poezia a luat o intorsatura nefavorabila la o varsta destul de frageda. Nu pot sa spun ca am fost niciodata un mare fan, dar totusi un moment critic mi-a determinat o repulsie indelungata pentru aceasta specie extinsa a genului liric. Surprinzator, si acum am in minte versuri din creatia ce m-a indepartat de arta. Momentan imi rasuna compulsiv in minte, si resul devine sters, un ecou (a copy of a copy of a copy). Ce as putea scrie despre prezent cand un vers (poate chiar slab?) imi tipa nevrotic in minte. Uneori sunt prea lipita de lume. Sunt rezervarea neproductiva a Zmeului. Sunt griul din Luscher. Sunt un produs mass media.

Sunt limitata fizic de norme sociale si bani insuficienti de chirie.

Azi prefer sa ma ascund.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu